dimarts, 21 de maig del 2013

Pimp my deck: Deadguy Ale

Bona tarda quitxalla,
 
Avui, després de ni se sap quants mesos, tinc per tots vosaltres un Pimp my Deck de Legacy, en concret, de la Deadguy Ale que el Javier Domínguez aka Thalai va portar a la LCL de gener, i amb la que va fer Top 9. D'aquest deck tinc 59 de les 60 cartes de base betafoilsigned (em falta el Batterskull), i 11 de les 15 de side, també. Diguem que té un pimp level de 70/75. Vegem-la:

 
 

I ara vegem-la de més a prop:







 
I aquí tenim el sideboard, del qual em falten per pimpejar la Phyrexian Arena, la Relic of Progenitus i les dues Zealous Persecution:


Crec que tinc formes d'aconseguir tenir signades les cinc cartes que em falten abans de final d'any. Ja veurem!

I per avui això és tot. La setmana que vé, un altre Pimp my Deck, novament d'un deck de Vintage. Ara me'n vaig al Primavera Sound, que ja faig tard. Fins la propera i keep it pimp!


 

2 comentaris:

  1. Increible com sempre! enhorabona!
    Veig que has escollit els hymns de la Liz Danforth, no prefereixes els de Quinton Hoover? Per mi és el millor dibuix amb diferència (molta gent en porta 1 de cada, però no crec que sigui el més adequat encara que quedi bonic).

    ResponElimina
  2. Gràcies! A mi tampoc m'agrada això de portar els dibuixos diferents, prefereixo que el deck sigui tan homogeni com sigui possible.
    Respecte als hymns, la veritat és que el dibuix de la Danforth és el que més m'agrada, cosa que és una sort, per que els del Quinton Hoover no els tinc :( I ara mateix potser no és el millor moment per buscar-los... Tinc els de la Danforth i els del Kirschner; els de la Susan Van Camp els he vist a algun lloc però no els he comprat, no podent aconseguir-ne un de cada il·lustrador no li trobo gaire sentit.

    ResponElimina