dimecres, 1 de maig del 2013

Pimp my Deck: Talrand Gush

Bona tarda i feliç maig, companys,

Aquesta setmana toca Pimp my Deck, que estic intentant posar-me al dia amb els decks guapos que juga la penya a les Lligues Catalanes. Així doncs, us presento la Talrand Gush que va portar el Guillem Ragull a la LCV de febrer, amb la que no recordo si va fer Top 8 o Top 16. 59 de les 60 cartes del maindeck estan signades (falta la Misty Rainforest; potser algun dia), i també està signat el side sencer. Vegem-la:


Aquí estan les típiques fotos en detall:









I aquí, el sideboard:

I per avui ja hi ha prou de pimp. No tinc gaire clar què us ensenyaré la setmana que vé, depèn de si m'arriba algun dels mil paquets que tinc pendents de tornar de diversos punts del globus terraqui; si no és així, potser faci un Pimp my Deck de Legacy. O si no, alguna cosa trobarem. Dissabte passat, just abans d'estampar-me un cop més a la LCV, vaig aconseguir un cartró bastant exclusiu, però per una sola carta també em sap greu fer una entrada. En fi, qui sap, vivim en temps incerts.

Salut i keep it pimp!

2 comentaris:

  1. Quanta tonyina Roger!

    Felicitats :-) i gràcies per triar el meu deck.

    Vaig fer top8. Vaig perdre amb el Merino a quarts jugant el pedazo de side que portava contra Dredge.

    ResponElimina
  2. mola mucho, felicidades, y algo tienen esas cartas de mis viajes mágicos por el mundo :-)

    ResponElimina