dimecres, 29 de maig del 2013

Pimp my deck: Grixis Control

Bona tarda, minyons,
 
Avui torna a tocar un Pimp my Deck! Aquest cop, us mostraré la molt tonyinosa Grixis Control amb la que l'Aleix Dosta va fer Top 16 a la LCV de març, tota ella (main i side) betafoilsigned. Pimp Level: 75/75. Vegem-la:

 
 
Delectem-nos ara amb unes quantes fotos en detall:









I de postres, el sideboard:


Maco el deck, no?

Doncs per aquesta setmana això serà tot. No tinc gaire clar què publicaré la setmana que vé, depèn de si m'arriben unes quantes coses sucoses que m'estic comprant aquests dies. Si no m'arriben ja improvisaré alguna entrada, encara que sigui més modesta que les habituals, que coses per ensenyar sempre n'hi ha una o una altra.

Apa, sigueu bons. Fins la setmana que vé i keep it pimp!

 

2 comentaris:

  1. Roger, que calent que ets!
    Com mola la firma del vampiric, no?
    i jo posaria el lightning que posa "SKILL" de main!!

    ResponElimina
  2. Gràcies, faig el que puc :) La signatura del Vampiric (a part del que costa de veure) és molt guapa, sí; i en efecte, jo jugaria el Skill Lightning de main, però per fer la foto m'ha agradat més posar junts els tres iguals i deixar l'altre de side. Total, ja ho diuen, skill is overrated :)

    ResponElimina