dimecres, 8 de maig del 2013

Letter from Ron Spencer, i una Trinisphere

Bona tarda, estimats tots,

Ves per on, jo que estava preocupat per si no tenia res que ensenyar aquesta setmana, i en dos dies m'han arribat dos sobres plens de cartrons tacats de tinta! Avui, però, només us mostraré el que em va arribar ahir, cortesia del gran Ron Spencer:


Fem una visió més detallada. Aquí tenim el Desire i la Will, juntament amb els dos que ja tenia d'abans. Com veieu, la signatura del sr. Spencer es molt homogènia (de fet, ara mateix no tinc ni idea de quines eren les còpies que tenia d'abans i quines són les noves):


Uns Shapeshifters perque sí, i les Teràpies, a les que les hi tenia moltes ganes:



Tres Terrors, dos que tenia d'abans i l'alterat que em va arribar ahir. OJO al catxo d'alteració terrorífica que s'ha cascat l'amic Ron:



I per acabar, 4 Bridges que fan que els meus sideboards quan jugo MUD deixin de ser penosament un-pimps (que és el que passa quan jugues Relics, Cages i/o Ratchet Bombs i ets incapaç de localitzar a cap dels seus il·lustradors).

Ja que estem amb el tema Spencer, us adjunto els 4 Crucibles que ja tenia de fa temps, més que res per destacar l'altra alteració aberrant que va perpetrar Mr. Spencer (Chaos Orb vs. indigestió de callos amb cigrons):



I del tema Spencer ja estem. Aquests dies he anat rebent un parell de cosetes xules, a saber, una Ethersworn Canonist amb la que complerto el playset (és la de dalt a l'esquerra), i un playset de Kird Apes d'Arabian signats per Ken Meyer, Jr. Darrerament m'estan tornant a agradar molt més les versions antigues de les cartes que les foil més modernes. No tinc criteri.



I per acabar l'entrada d'avui, la joia que vaig aconseguir fa un parell de dissabtes:


Gràcies a això vaig poder jugar l'Espresso amb el maindeck fully signed. Em vaig estampar 1-5, però això no és culpa del pimp (espero). I ara mateix, el recompte de cartes restringides betafoilsigned és de 40/41 (el Regrowth va caure de la llista fa uns dies, i segueixo sense tenir l'Imperial Seal signat: per cert, si algú en veu algun, que m'ho faci saber, si us plau).

I això és tot. Si algun dels habituals em llegeix des d'Annecy, que vagi molt bé!

Keep it pimp!
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada