dimecres, 9 de juliol del 2014

Novetats, per fi

Molt bona nit, adeptes de la santa secta del pimp!
 
Després d'una quantitat absurda de setmanes sense poder ensenyar novetats, per fi darrerament he aconseguit assolir la massa crítica de coses maques necessària per poder pujar una entrada amb una mica de cara i ulls. No només això, si no que, si tot va bé, tinc material per un parell o tres de setmanes més.
 
Així que comencem amb algunes coses que ja tenia des de fa dies. Comencem amb aquest playset tan maco de Price of Progress foil, signats pel grandíssim Richard Kane Ferguson:


Un home difícil de localitzar, el RKF; sort que té poquetes cartes que siguin jugables a Eternal. Passem a un trio de Rebuilds, signats per un altre senyor que no surt ni a comprar el pa, Allen "L.A." Williams:


Un d'ells ja estava signat per Sant Garfield, o sigui que (òbviament) està doble signed. Més coses, dues Spine of Ish Sah del Daniel Ljunggren. Ja ho sé, la signatura és molt lletja.


Next! Dos Toxic Deluge signats per Svetlin Velinov, que primer era dificilíssim de trobar i ara va a bastants GPs i mogudes d'aquestes. Aquest home cada cop retorça més la signatura. No és que em queixi, que queda prou bé:


Més coses sueltes: Tenia dos Black Vise de Beta signats, en vaig aconseguir dos més, ergo ja en tinc quatre:


El dia que es tornin a jugar a Vintage, allà estaré jo. M'encanta aquesta carta, hòstia. I acabem amb les coses sueltes, amb el segon playset de Duress foil signed altered pel Lawrence Snelly (ho sento, ja té comprador). Les fotos no fan justícia a les alteracions; aquest daurat costa molt que es vegi bé. En fi, us els imagineu i ja està.


Passem a coses que havia anat enviant a artistes i m'han tornat per fi: Primer, unes poques cartes de Ben Thompson:


Els Flame Rift, igual que els PoPs del principi, em feien falta per fer un Pimp my Deck d'un deck de Legacy (endevineu quin). Sóc un desgraciat, els aconsegueixo foil signed i de sobre deixen de jugar-se!


Quatre Staff of Domination. En tenia dos, li vaig enviar dos més, etc etc. I aquí teniu els Artist Proof que li vaig comprar, amb un parell de sketches al darrera:



Molt bon tio, el Ben Thompson (i igualment important, amb una signatura ben elegant).

I l'altre artista que em va tornar coses va ser el gran Pete Venters:



Quatre Massacres, ja en tenia dues, etc etc etc...


Dos Necromancys, de les que una (ja us imagineu la resta)


Quatre cartes per fer jardinet...


Els tokens de Goblin més guapos que hi ha. Em va costar arribar a aquesta conclusió, però ara ho tinc claríssim. Tant que en tinc sis més, en un parell d'enviaments, esperant a tornar també signats.

I he deixat pel final el plat fort:


Estic profundament enamorat d'aquests Abyss! Quan em posi a jugar Pox, serà gustosíssim.

En fi, ja no us dono més la tabarra per aquesta setmana! El proper dimecres toca Pimp my Deck de Legacy, i després algunes novetats, incloent cartes que han creuat l'Atlàntic set vegades. Poca broma!

Fins la setmana que vé, keep it pimp!


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada