dimecres, 2 de juliol del 2014

Pimp my Deck: Spiral Tide

Bona tarda, adeptes del pimp!

Estrenem el mes de juliol amb un Pimp my Deck de Legacy! Avui tinc per tots vosaltres la versió highly-signed, old-styled de la Spiral Tide amb la que l'Eugeni Sánchez va fer Top 16 a la Lliga Catalana de Legacy del passat febrer. Sent un deck tan clàssic, he preferit escollir les versions més antigues de les cartes en lloc de la foil (al menys en el cas que tingui la versió antiga, clar). Aquí la teniu:

 
I ara, vegem-la en detall, com és tradicional:
 

Seré jo, però les 14 Islands de Beta, totes iguals i totes signades, em semblen brutals. Si és que Beta > everything, hòstia ja.


Les fecthlands. Què voleu que us digui, jo copio els decks tal i com els juga la gent, i l'Eugeni, de les quatre fetchs que busquen blau, va decidir jugar les Scalding en lloc de les Flooded i/o les Polluted i/o les Misty, que sí que tinc signades. Algun dia cauran.



 
Brainstorms, Merchants i FoWs antigues en lloc de foil (això no té relació amb que encara no tingui les FoWs foil, no què va).




Aquí hem vist la signatura xula del Sutfin (als Spirals, que estan signats des de l'any de la picor), la menys xula al Top signat en daurat i la lletja en els signats en negre. Podria mirar d'actualitzar els Tops, però em fa mandra. I respecte als High Tides, tinc els 3 playsets signats, però faig servir el de l'Amy Weber per que és el que m'agrada més.


I aquí està el side, fully signed excepte pel Brain Freeze, per motius obvis, i l'Snap que el Mike Raabe va decidir no tornar-nos. Ojo a les mini-alteracions dels Pact of Negation, que no són lletges.

En fi, resumint, que és un deck la mar de maco. Aquesta versió no juga Candelabras, de la qual cosa me'n alegro molt, per que haver de buscar ara 2 Candelabras NM+ signed, doncs potser no és el millor moment.

I per aquesta setmana ja estem! La propera setmana, per fi, tindré unes quantes novetats per penjar, que ja us tenia avorrits amb les "reemissions".

Apa, doncs fins dimecres que vé. Keep it pimp!
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada