dimecres, 23 de juliol del 2014

Wurms!

Hola penya,

L'entrada d'avui va de moltes coses, però essencialment de Wurms. I com és habitual quan una entrada tracta majoritàriament d'un tema, començarem amb un altre tema que no té cap relació, però que és maco igual, com per exemple aquest playset de Goblin Piledrivers foil signed micro-altered (sí, fixeu-vos en el braçalet del Piledriver, està puntejat!):


Més goblins foil signed: Un Sharpshooter. El foil antic vermell és maquíssim, us poseu com us poseu.


I com no tot han de ser goblins en aquest món, aquí teniu un playset de Vexing Devils foil signed. Al final el bitxo aquest no va triomfar, una llàstima (tot i que era de preveure, i signat queda igual de maco):


La tercera Strip Mine signada pel ultra-difícil Daniel Gelon (la de la torre, la de dalt a l'esquerra), que vaig veure a la carpeta d'un il·lustríssim ex-vintagero fa unes setmanes i no em vaig poder resistir:


Fins aquí, zero Wurms. Ara entrem en matèria: Fa cosa d'un mes i escaig es va celebrar el GP: Chicago, al qual va assistir el grandèrrim Raymond Swanland. No us avorriré amb detalls, deixem-ho en que les cartes que tenia pendents de signar per l'Swanland han creuat l'oceà Atlàntic set vegades; i no, no estic exagerant. El cas és que, per fi, PER FI, vaig aconseguir trobar un contacte que me les va fer signar. I aquí tenim el resultat:

 

Comenceu a entendre el tema dels Wurms, no? Doncs gairebé ni hi hem entrat. De moment, vegem els playsets en detall, començant pels Undercity Informer per l'All Spells:


Quatre Cabal Therapy del PdS: Graveborn, per que sí. Ignoro per què n'hi ha tres de signades en daurat i una en negre, suposo que és la meva maledicció bíblica.


Ja que estem, posem juntes les 8 Cabal Therapy foil signed que tinc:

 
Quatre Pact of the Titan foil signed, per si Hive Mind es torna a posar de moda:


I ara entrem en matèria de debò: Aquí tenim el playset de Wurmcoil Engines de Scars of Mirrodin, foil signed, i quatre tokens de Wurm de cada, signats també:



 
Però això no és tot. Si recordeu, he comentat que les cartes del Swanland han anat i tornat entre Catalunya i Amèrica set vegades; la penúltima va ser pel GP: Buenos Aires del passat març, al qual un contacte meu tenia un amic que hi podia anar. Per desgràcia, les cartes es van quedar retingudes a correus argentins com tres mesos (i aprofito aquest moment per felicitar a Alemanya per guanyar el mundial de futbol, i per saludar mooolt cordialment als funcionaris argentins de correus que m'estiguin llegint, i a les seves mares). El cas és que l'únic que vem aconseguir del senyor Swanland a Bs.As. va ser això:


I què tenen que veure aquestes Artist Proofs amb els putos Wurms? Vegem-les pel darrera:


Els sketches més xulos que he vist mai? Doncs potser sí, i com a tokens de Wurm són perfectíssims; estic per fer-ne 20 fotocòpies de cada i passar dels "oficials" (després del que m'ha costat signar-los... si és que no som ningú).

Però ojo, que a part de tots aquests Wurms, també tenia un playset signat dels de Prerelease de Scars of Mirrodin, mes dos de "normals" foil signed que vaig comprar fa temps a mkm. O sigui, que la família complerta de Wurms és aquesta:


Suposo que ara s'entén bé el títol de l'entrada. Ja us dic ara que uns quants d'aquests se'n van directes a la carpeta de canvi; si us interessa algun, estigueu al lloro.

I per avui ja estem! La setmana que vé tenim un Pimp my Deck de Legacy, el que passa és que no tinc clar si m'arribaran a temps unes cartes del side; sé que estan de tornada, però no sé si estaran aquí per dimecres que vé (ni si les podré recollir; aprofito per saludar també als funcionaris de Correus d'aquí, i al seu simpatiquíssim horari d'estiu, incompatible amb el meu al 100%). Però en fi, no us vull avorrir amb les meves tribulacions, que això és un blog de pimp, no un puto consultori sentimental.

O sigui, que fins dimecres que vé. Keep it pimp!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada