dimecres, 16 de juliol del 2014

Pimp my Deck: Turbotezz

Bona tarda, socis i simpatitzants!

Avui toca Pimp my Deck de Vintage! Amb tots vosaltres, aquí està la Turbotezz amb la que l'Alex Delgado, aka Padawan, va fer Top 4 al torneig de març de Pineda de Mar. El deck no és especialment original, però sí que és brutalment bo; jo el vaig portar a Maná Infinito el mes d'abril i vaig fer Top 4 també, o sigui que imagineu-vos. A nivell de pimp, li falten per signar els 3 Grim Monoliths i la Relic de side; si algú sap cop contactar amb Chippy i/o amb Jean-Sébastien Rossbach, té una mariscada pagada. Aquí teniu el deck:

 
 

I ara, vegem-lo desglossat:









Sóc fanàtic absolut de la signatura del Higgenbotham (que es veu que no es diu Higgenbotham, es diu Higginbotham, però li van escriure malamaent el nom). Vegem ara el sideboard:


Cosa curiosa, això d'un deck de combo que porti la Trini, encara que sigui de side.

En fi, què més us puc dir; per aquesta setmana ja estem. La propera us seguiré ensenyant novetats, que ja en tinc unes quantes acumulades, i m'han d'arribar unes quantes més en els propers dies, espero.

O sigui, que fins dimecres que vé. Keep it pimp!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada